Strefa klienta:

Fitness - opis zajęć

powiększ powiększ powiększ

Cennik

Grafik zajęć

Regulamin


ZAJĘCIA FITNESS

POWERBIKE
Cenione przez wiele osób ze względu na szybkie efekty w odchudzaniu oraz pozytywną energię, jaką daje wspólny trening w rytm muzyki.
Nietypowa forma zajęć – jazda na rowerach stacjonarnych w grupie, z opieką instruktora narzucającego tempo ćwiczeń – sprawia, że nogi same pedałują w takt piosenek, a wysiłek staje się przyjemniejszy.
Wiele osób przyznaje, że zajęcia tego typu wprost uzależniają, a szybkie pojawianie się efektów ćwiczeń jeszcze bardziej motywuje do walki o szczupłą sylwetkę i lepsze samopoczucie, mimo dużej intensywności.
Nie wymagają dużej sprawności ruchowej. Można dostosowywać tempo ćwiczeń do swoich możliwości.


TABATA
Czterominutowy interwałowy trening metaboliczny, który w równomierny sposób angażuje różne mięśnie naszego ciała. Dzięki temu "podkręca" metabolizm i przyśpiesza spalanie tkanki tłuszczowej.
Zwieksza wytrzymałość i wydolność. Jest to dość zaawansowana forma treningu, ale może korzystać z niej każdy, gdyż jest mozliwość zmodyfikowania ćwiczenia do takiej formy, jaką będzie w stanie wykonać nawet niewytrenowany klient. Jest to Twój czas pracy i Twoja liczba powtórzeń.


INTERWAŁY
Intensywny trening całego ciała. Polega na przeplataniu ćwiczeń o bardzo dużej intensywności z tymi o niższej intensywności. W części dynamicznej zależy nam na podniesieniu temperatury ciała oraz tętna, przez co uruchamiamy proces spalania tłuszczu, który nawet po zakończonym treningu utrzymuje organizm na wysokich obrotach, dając szybkie, widoczne efekty.
Przeznaczony dla osób o różnym stopniu zaawansowania - każda osoba wykonuje ćwiczenia w takim tempie, na jaki pozwala jej organizm.


ZUMBA
Połączenie tańca i aerobiku. Może uprawiać ją każdy.
Niepotrzebne są umiejętności taneczne, wystarczy naśladować instruktora. Proste kroki, świetne kombinacje ruchów i motywująca muzyka stworzą niepowtarzalną atmosferę i sprawią, że będziesz się świetnie bawić od pierwszych zajęć.
Podczas zajęć można spalić 800 kcal/h !!!


TALIA OSY
Zajęcia składają się z części wstepnej – cardio, która podnosi tętno i aktywuje spalanie tkanki tłuszczowej. Natomiast druga część to intensywne ćwiczenia na mięśnie brzucha wykonywane seriami, które mają na celu modelowanie talii.
Przeznaczone dla wszystkich osób, którym zależy na wzmocnieniu i uwidocznieniu mięśni brzucha, a także spaleniu nadmiaru tkanki tłuszczowej w newralgicznych obszarach.


SEXY PUPA
Specjalnie opracowany program treningowy angazujacy 3 obszary mięśnia pośladkowego. Dzieki regularnym ćwiczeniom pośladki będą kształtne, jędrne bez nadmiaru tkanki tłuszczowej i cellulitu. W treningu nie zbraknie również ćwiczeń na mięśnie ud i brzucha.


SHAPE & STEP
Zajęcia grupowe z wykorzystaniem platformy przy energicznej muzyce.
Łączona jest tu lekka choreografia z ćwiczeniami wzmacniającymi,kondycyjnymi oraz modelującymi sylwetkę.


MENTAL SHAPE
Trening subtelnie rzeźbi mięśnie, wysmukla sylwetkę oraz przywraca równowagę fizyczną i psychiczną. Kontrolowany przez umysł ruch uwalnia mięśnie od napięcia i stresu.


JOGA
Doskonałe antidotum na codzienny stres, przepracowanie, bóle karku i krzyża, dzięki pozycjom, które przyjmuje się podczas treningu jogi (asanom) - rozluźnia się wiązadła kręgosłupa, masuje narządy jamy brzusznej oraz pobudza działanie wielu gruczołów, między innymi tych odpowiedzialnych za przemianą materii, trening jogi wymaga koncentracji i ćwiczenia wysiłku mięśni z oddechem, buduje piękną sylwetkę, poprawia stan zdrowia, działa również kojąco na nerwy oraz wycisza umysł‚ dodaje energii i siły w codziennym życiu, każde zajęcia kończą się relaksem.


ZDROWY KRĘGOSŁUP
Trening skoncentrowany na profilaktyce bólów kręgosłupa, wyrobieniu prawidłowej postawy całego ciała, wzmacnianiu osłabionych mięśni. Trening taki angażuje mięśnie odpowiadające za stabilizację kręgosłupa, rozciąga najważniejsze grupy mięśniowe, wpływające na właściwą postawę ciała. Poprawia wydolność mięśni brzucha, pleców i pośladków. Poprawa ruchomości kręgosłupa, rozciąganie najważniejszych grup mięśniowych, przykurczonych w wyniku siedzącego trybu życia czy pracy.


KALISTENIKA
Słowo łączące w sobie dwie wartości w życiu człowieka: siłę (stgr. sthenos) i piękno (stgr. kallos). A co konkretnie kryje sie pod tą tajemniczo brzmiąca nazwą? Otóż jest to określenie treningu siłowego, wykonywanego z wykorzystaniem ciężaru własnego ciała.
Robiłeś kiedyś pompki? Podciągałeś się na drążku? Trenowałeś przysiady? Więc trenowałeś kalistenikę.
Głównym celem jest ogólna poprawa kondycji fizycznej osoby ćwiczącej, oraz przygotowanie do późniejszych (trudniejszych) treningów. Każde z ćwiczeń ma kilka wariantów trudności, dlatego polecana jest zarówno amatorom jak i osobą chcącym urozmaicić swój trening siłowy.


VITACROSS
Idealne dla osób, które chcą poprawić ogólną sprawność organizmu i nauczyć się bezpiecznie podnosić ciężary. Trenując VitaCross zadbasz o swoją wydolność, kondycje, dynamikę, koordynację, a co najważniejsze wymodelujesz swoje ciało.
Pracujemy z przyrządami oraz obciążeniem własnego ciała. Zajęcia doskonale redudkują stres i wpływaja na dobre samopoczucie.


MILITARYCROSS
Zajęcia dedykowane dla osób średniozaawansowanych oraz zaawansowanych.
Angażują wszystkie grupy mięsniowe.
Poprawiają kondycję i ogólną sprawność fizyczną organizmu. Dzieje się tak dlatego, że treningi składają się z ćwiczeń wytrzymałościowych, mających na celu wzmocnienie możliwości siłowych organizmu.
Trening wywodzi się z ćwiczeń wykonywanych na szkoleniach wojskowych, w formie zajęć grupowych gwarantuje niezły wycisk, ale również dobrą zabawę.


CAPOEIRA
Jest brazylijską sztuką walki, która łączy w sobie elementy tańca, muzyki, rytmu, sztuki walki, samoobrony, gimnastyki i akrobatyki. Dzięki temu, każdy w capoeirze znajdzie coś dla siebie.
Istotą capoeiry są elementy tańca wpływające na płynność i nieprzewidywalność ataków.


PILATES
Spokojny, płynny trening całego ciała. Istotą ćwiczeń jest rozciąganie, spinanie rozluźnianie mięśni. Prowadzony przy spokojnej muzyce wzmacnia najgłębiej położone mięśnie: nóg, miednicy małej, pleców i ramion. Są to ćwiczenia pomagające na codzienne dolegliwości związane z siedzącym trybem życia: korygują wady postawy, zapobiegają bólom kręgosłupa, bólom menstruacyjnym, poprawiają trawienie. Podczas tego rodzju zajęćinstruktor może wykorzystywać dodatkowo np. małe piłki.

Trening zdecydowanie przyda się każdemu, niezależnie od wieku i wytrenowania.

Co daje PILATES:

  • pozwala wysmuklić sylwetkę
  • zapobiega i niweluje bóle kręgosłupa oraz stawów
  • uczy nawyku poprawnego oddychania i wzorcowej postawy ciała
  • poprawia stabilność kręgosłupa i relaksuje
  • wpływa na spalenie tkanki tłuszczowej i ujędrnienie ciała
  • wzmacnia ciało
  • relaksuje

Czas trwania zajęć – 50 minut


FITNESS MIX
To zajęcia rozpoczynane krótka rozgrzewką po czym następuje podział na grupy i przejście na stacje na których ćwiczymy każdy element swojego ciała najczęściej przy użyciu sprzętu. Każda z grup wykonuje przez określony czas jedno ćwiczenie na swojej stacji, po czym ją zmienia. Po zakończeniu całego obwodu następuje krótka przerwa podczas której instruktor wyjaśnia kolejne ćwiczenia na następny obwód. Na tego rodzaju zajęciach ćwiczy całe ciało, nie tylko wzmacniająco ale też pylometrycznie (system ćwiczeniowy znacznie usprawniający kondycję, wyskok, siłę, szybkość) i spalająco.

Zajęcia są zdecydowanie dla każdego.

Co daje FITNESS MIX:

  • znacznie poprawia kondycję i wytrzymało
  • spala tłuszcz
  • ujędrnia ciało
  • poprawia jędrność skóry i samopoczucie

Czas trwania zajęć – 50 minut.

przejdź do góry
powrót
© 2010-2018 r. VITASPORT. Wszelkie prawa zastrzeżone.
realizacja: qbic studio